środa, 23 maja 2018

Jeszcze raz

Witajcie ::)

Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość komunijnych prac. U mnie w tym roku wysyp, jak grzyby po deszczu ;) Już kilka pokazałam a jeszcze kilka  gdzieś tam zalega czekając na swoje 5 minut ;)
I wygląda na to, że po tych kartkach będzie wielkie nic. Czarna dziura.
Padła mi maszynka :( w sumie to już trzecia w mojej historii - tym razem Press Boss. Ułamała się rączka :(( No i jest "kaplica" :((( Więc może być tak, że już scrapków nie będzie.

Tak przy okazji poszukuję tego pięknego wykrojnika z pod spodu - tego sweterkowego motywu. Te scrapki przeleżały u mnie chyba ze 4 lata nim zdecydowałam się je zużyć, a teraz bym chyba chciała go mieć :)








10 komentarzy:

  1. Piękna! Papiery to Biała róża z GP, prawda? jeszcze mam jakieś ostatnie arkusze tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna , monochromatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich pięknych prac nigdy dosyć :) Cudne kolory i kwiaty. Fantastyczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень гармоничная работа! Спасибо за участие в задании Art - Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń