poniedziałek, 31 października 2016

Urodzinowe życzenia

Witajcie :)

Na dzisiejszy wieczór mam zacny plan odwiedzić blogi Osób biorących udział w moim małym rozdawnictwie :) Dlatego, żeby już później nie tracić czasu pokażę już teraz kartkę stworzoną specjalnie dla...
zresztą zobaczycie sami ;)

Wczoraj tak mnie naszło jakoś wieczorem  - miałam temat Bożonarodzeniowy na tapecie, ale stwierdziłam że może innym razem, że jednak na razie chce mi się kwiatów :) I mój ulubiony patchwork powstał :)

Ze specjalną dedykacją - dalszego rozwoju i wielu, wielu inspiracji :)




 Kartkę posyłam na wyzwanie;
Craft Passion 31.10

13 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ urocza karteczka....śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się wstrzeliłas z kolorkami1

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, kolejna wspaniała praca, trzymam mocno kciuki:)))pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    Kartka przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomicie wyglda te patchwork ! Muszę na niego zdecydować bo idealnie się prezentuję. A z resztą Twoje prace zawsze są idealne i uwielbiam je podziwiać ! No ja Kochaniutka z neicierpliwością czekam na wyniki Twojego Candy, mam taką cichą nadzieję, ze mi się poszczęści hiihhi :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny patchwork!!! Kwiatuszki urocze!! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń