środa, 14 stycznia 2015

Delikatne jak mgiełka

ma skrzydełka głowna bohaterka mojego dzisiejszego posta. Nim mój nadgarstek totalnie odmówił posłuszeństwa, pozbawiając mnie przyjemności kartkowania (:(() zdążyłam skończyć moją wróżkową karteczkę. Ogólnie będzie ich 5 ;) to pierwsza z serii ;)







Kartkę posyłam na wyzwania:
- PR SZOK 15.01
 - Scrapy Land 18.01 I used Butterfly


- Craftowy Ogródek 26.01


xxx
Ogłoszenia :))

1 ) Jeszcze tylko do jutra możecie licytować piekne notesy i przepiśniki na aukcjach WOŚP. Link do wszystkich notesów Allegro :) Mój przepiśnik dostępny tutaj
 

2) Wszystkich chętnych zapraszam także na moje candy. Szczegóły tutaj :)




25 komentarzy:

  1. So very pretty! I love the Fairy and the butterfly together! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #9!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna karteczka!!! piękna ta wróżka, jak patrzę na moja karteczkę od Ciebie to aż mi się paszcza za każdym razem cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka delikatna praca, eteryczna - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczna... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale lekka i przyjemna praca ...fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zyczę zdrówka , bo kartkować to musisz

      Usuń
  6. Oleńko Ciebie boli nadgarstek?
    przecież Ty pomagasz, czyżby szewc bez butów chodził:)
    Zdrówka Kochana zdrówka bo kartki, bo hafty...
    bo my czekamy
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i magiczna kartka :) Pozdrawiam i życzę zdrowia :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna wróżkowa inspiracja! oby ta wróżka spełniła życzenia i obyś szybko wróciła do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, delikatna i niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna i magiczna :) Pozdrawiam cieplutko i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka, zdrówka, zdrówka. A TWOJA kartka, magiczna:))

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna! Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam na ogłoszenie wyników, dokładnie w rocznicę mojego bloga, czyli 22 stycznia, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekki trzepot skrzydełek aż u siebie czuję. I skrzą się pięknie:-) Bez rozsypywania cukru się nie obędzie:-))) jest pięęęeknie:-) Podziwiam:-)
    I moc ozdrowieńczej energii dla nadgarstka wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Your card is just stunning, love all the die cuts the fairy, butterfly's and the shape. Fabulous ideas and great inspiration.
    Hugz from Wisconsin, Patricia
    Scrapy Land Store
    rubber stamping is my game blog


    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kartka i faktycznie 'leciutk' mimo że dodatków ma sporo :) Dziękuję serdecznie za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrap Land i zyczę powodzenia!
    Lady E Scrapy Land DT
    http://scrapartbyladye.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń