sobota, 2 listopada 2013

Post bardzo kaloryczny

Na karteczce, którą zaraz zobaczycie aż roi się od kalorii :) Kto na diecie, niech nie patrzy ;)
To za sprawą superanckiej grafiki od Janet - gdybym mogła nabyłabym chyba wszystkie Jej grafiki, są idealne.
Zdjęć dużo, bo oczywiście słabej jakości. 
 Środek kartki:




 I nie mogło zabraknąć, czegoś co ostatnio bardzo polubiłam ;)

 Tak się prezentuje komplecik :)



Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny, komentarze i słowa "ochów i achów" nad moimi wypocinami. Cieszę się, że są Istotki, które tu chętnie zaglądają :))

Karteczka wędruje na tablicę Rapakivi (użyte nieśmiertelne półperełki:) 

Aaaaa i jeszcze jedno. Wiecie, że zbliżam się do 100 posta? Sama w to nie wierzę, ale już za moment, za momencik... ale o tym na razie ciiiiii :)


10 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna i bardzo apetyczna:)))) Powodzenia we wyzwaniu:)))) Czekam z niecierpliwoscią na 100post:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, dodająca kolorytu dla kogoś, komu zmienił sie wiek, w szczegolności na 4 z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za późno popatrzyłam i od razu mnie więcej :)
    Oleńko karteczka przesłodka, 40-tka od razu poczuje się jak 18 z powodu takiej ślicznej karteczki ( ja bym się tak poczuła:):)

    Jakże do Ciebie nie zaglądać ja Ty takie dzieła stwarzasz :) i zapewniam Cie nie są to wypocinki więc nie grzesz publicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje torebki !!! i to bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że te kalorie tylko na papierze. Karteczka i torebka stanowią prześliczną całość! Miło się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie taka kaloryczność bardzo pasuje, bo i piękna i pobudza we mnie apetyt na dalsze Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń