niedziela, 20 października 2013

Wg mapki, czyli pierwszy raz

Jeszcze nigdy nie miałam okazji wykonać pracy wg mapki. Zawsze mi się to podobało, ale jakoś nigdy nie próbowałam. Aż do dzisiaj. Kiedy zobaczyłam mapkę w Magicznej Kartce , o tę dokładnie:
od razu zapałałam wielkim entuzjazmem by wykorzystać ją w swojej pracy. Tak też się stało.
Do jej przygotowania wykorzystałam papier Magiczna Kartka Zaczarowany Ogród 02 oraz Wiosenna Łąka 004. Także listki pochodzą z MK - arkusz Pożegnanie lata, motylki wycięłam z Wiosennej Łąki. Półperełki pochodzą ze sklepu Rapakivi.





Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
- Magiczna Kartka - 30.10
- Tablica Rapakivi - październik

4 komentarze:

  1. I jak tu sie nie zachwycac blogowa kolezanko.No powiedz..jak sie nie zachwycac skoro tworzysz karteczki w moich klimatach, piekne, delikatne, z motylami, z ciekawymi dodatkami, przepelnione radoscia, elegancja...Piekny cytat, sliczne motyle, kwiaty kolorowe i zawijaski, ktore tak lubie..no jak tu sie nie zachwycac. No powiedz...Trzymam mocno kciuki za...Twoje wyzwanie mapkowe ..mam nadzieje, ze nie ostatnie..Dziekuje za to, ze odwiedzilas mnie na blogu i udalas sie na jesienny spacer.Pozdrawiam Cie serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, chyba nie ma co startować w tym wyzwaniu :)
    Trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna karteczka,pięknie skomponowane bukieciki, a motyle stanowią kropkę nad "i"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń